Festival amatérského divadla Hobblík & Mumraj!
Show full item record
No preview available
Title:
|
Festival amatérského divadla Hobblík & Mumraj! |
Author: |
Moczerniuk, Adam
|
Advisor: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstract:
|
Aby organizace užívající art marketingu dosáhly úspěchu je nutné kvalitní provedení jed-notlivých nástrojů marketingového a komunikačního mixu. Pokud jednotlivé nástroje spo-lupracují, síly se násobí a mají větší účinek na potenciálního návštěvníka kulturní události. Tato práce v teoretické části vyjmenovává a popisuje nástroje užívané v art marketingu, zatímco v praktické části jsou teoretické poznatky porovnány s praktickými a nástroje marketingu divadelního festivalu Hobblík & Mumraj! analyzovány. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15124
|
Date:
|
2011-05-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
22826
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account