Pohádka jako prostředek rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku
Show full item record
No preview available
Title:
|
Pohádka jako prostředek rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku |
Author: |
Šebelová, Daniela
|
Advisor: |
Novotná, Jarmila
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na pohádku jako jeden z přirozených prostředků rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku. Teoretická část pojednává o dítěti předškolního věku, zabývá se vývojem jeho osobnosti, předškolním vzděláváním, snaží se vysvětlit pojem emoční inteligence a ukázat, jak lze využít pohádku k jejímu rozvoji právě u zmíněné věkové skupiny. V praktické části se snažím pomocí rozhovorů s učitelkami a rodiči zjistit, zda a jak cíleně využívají pohádku k rozvoji emoční inteligence dětí a jakou důležitost přikládají pohádce v dětském světě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15366
|
Date:
|
2011-05-06 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
A
19813
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account