Pohádka jako prostředek rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Novotná, Jarmila
|
|
dc.contributor.author |
Šebelová, Daniela
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T08:24:20Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T08:24:20Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15366
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na pohádku jako jeden z přirozených prostředků rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku. Teoretická část pojednává o dítěti předškolního věku, zabývá se vývojem jeho osobnosti, předškolním vzděláváním, snaží se vysvětlit pojem emoční inteligence a ukázat, jak lze využít pohádku k jejímu rozvoji právě u zmíněné věkové skupiny. V praktické části se snažím pomocí rozhovorů s učitelkami a rodiči zjistit, zda a jak cíleně využívají pohádku k rozvoji emoční inteligence dětí a jakou důležitost přikládají pohádce v dětském světě. |
cs |
dc.format |
89 s. |
cs |
dc.format.extent |
1660642 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
předškolní děti
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
emoční inteligence
|
cs |
dc.subject |
příběh
|
cs |
dc.subject |
pohádka
|
cs |
dc.subject |
pre-school children
|
en |
dc.subject |
pre-school education
|
en |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.subject |
emotional inteligence
|
en |
dc.subject |
story
|
en |
dc.subject |
fairy-tale
|
en |
dc.title |
Pohádka jako prostředek rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku |
cs |
dc.title.alternative |
Fairy-tale as an instrument of developing an emotional inteligence of pre-school children |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Machů, Eva |
|
dc.date.accepted |
2011-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on a fairy-tale as a natural instrument of developing an emotional inteligence of pre-school children. The first part deals with pre-school children, developing their personality, a pre-school education, it tries to explain a term emotional inteligence and to show how to use a fairy-tale to develop an emotional inteligence of pre-school children. In the practical part teachers of kinder garden and some parents are interviewed to learn about if and how they purposely use a fairy-tale to develop an emotional inteligence of children and an importace to what they suppose a fairy-tale means in children's world. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19813
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
pohádky
|
cs |
local.subject |
výchova dítěte
|
cs |
local.subject |
fairy tales
|
en |
local.subject |
child rearing
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account