Pohádka jako prostředek rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pohádka jako prostředek rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novotná, Jarmila
dc.contributor.author Šebelová, Daniela
dc.date.accessioned 2012-03-09T08:24:20Z
dc.date.available 2012-03-09T08:24:20Z
dc.date.issued 2011-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15366
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na pohádku jako jeden z přirozených prostředků rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku. Teoretická část pojednává o dítěti předškolního věku, zabývá se vývojem jeho osobnosti, předškolním vzděláváním, snaží se vysvětlit pojem emoční inteligence a ukázat, jak lze využít pohádku k jejímu rozvoji právě u zmíněné věkové skupiny. V praktické části se snažím pomocí rozhovorů s učitelkami a rodiči zjistit, zda a jak cíleně využívají pohádku k rozvoji emoční inteligence dětí a jakou důležitost přikládají pohádce v dětském světě. cs
dc.format 89 s. cs
dc.format.extent 1660642 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject předškolní děti cs
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject emoce cs
dc.subject emoční inteligence cs
dc.subject příběh cs
dc.subject pohádka cs
dc.subject pre-school children en
dc.subject pre-school education en
dc.subject emotions en
dc.subject emotional inteligence en
dc.subject story en
dc.subject fairy-tale en
dc.title Pohádka jako prostředek rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku cs
dc.title.alternative Fairy-tale as an instrument of developing an emotional inteligence of pre-school children en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Machů, Eva
dc.date.accepted 2011-06-15
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on a fairy-tale as a natural instrument of developing an emotional inteligence of pre-school children. The first part deals with pre-school children, developing their personality, a pre-school education, it tries to explain a term emotional inteligence and to show how to use a fairy-tale to develop an emotional inteligence of pre-school children. In the practical part teachers of kinder garden and some parents are interviewed to learn about if and how they purposely use a fairy-tale to develop an emotional inteligence of children and an importace to what they suppose a fairy-tale means in children's world. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19813
dc.date.assigned 2011-01-25
utb.result.grade A
local.subject pohádky cs
local.subject výchova dítěte cs
local.subject fairy tales en
local.subject child rearing en


Files in this item

Files Size Format View
šebelová_2011_bp.pdf 1.583Mb PDF View/Open
šebelová_2011_vp.zip 155.1Kb Unknown View/Open
šebelová_2011_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account