Efektivní marketingové komunikace s cílovými skupinami
Show full item record
No preview available
Title:
|
Efektivní marketingové komunikace s cílovými skupinami |
Author: |
Vybíralová, Martina
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Diplomová práce věnuje pozornost analýze marketingových komunikací s cílovými skupinami ZOO Zlín. Cílem práce bude identifikovat cílové segmenty návštěvníků, odhalit případné rezervy při marketingové komunikaci s nimi a navrhnout pro vybraný segment návštěvníků vhodnou komunikační strategii. Teoretická část práce se opírá o pojmy z oblasti marketingové komunikace v sektoru služeb, praktická část vychází z analýzy dosavadního stavu marketingové komunikace organizace a z dotazníkové šetření zaměřeného na profil jednotlivých skupin návštěvníků, na jejich vnímání marketingových komunikací a dále na jejich postoje k nabídce služeb. Projektová část obsahuje již konkrétní komunikační strategii pro vybraný segment. Východiskem této části práce se stala odborná literatura, výsledky analýzy dosavadních komunikačních aktivit organizace a výsledky dotazníkového šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16062
|
Date:
|
2011-04-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
18624
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account