Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace
Author: Plichtová, Andrea
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Oblast kojenecké výživy je rychle se rozvíjejícím trhem. Největší podíl představuje segment mléčných kojeneckých výživ, který meziročně vzroste cca o 8 %. Kategorie instantních kaší a přesnídávek mají stabilní pozici, zatímco kategorie instantních čajů zaznamenává mírný pokles. Trh dětské výživy je ovlivněn konkurenčním bojem nadnárodních obchodních řetězců, to se týká prodejních míst s převahou potravin i drogerií. Díky tomu roste důraz na cenu a promoční marketingové aktivity. Mléčná kojenecká výživa se stále nejvíce nakupuje v hyper/supermarketech a v lékárnách, nicméně dochází k poměrně výraznému růstu prodej-nosti v sítích drogerií a na v e-shopech na internetu. Kojenecká výživa je speciální potravinovou kategorií, má svá specifika a podléhá přísným pravidlům výroby, kontrolám a normám. Nepřetržitě jsou sledovány nové trendy v souladu s nejnovějšími poznatky lékařské vědy z oblasti dětské výživy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16291
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 18713


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
plichtová_2011_bp.pdf 2.656Mb PDF View/Open
plichtová_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word View/Open
plichtová_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account