Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace |
Author: |
Plichtová, Andrea
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Oblast kojenecké výživy je rychle se rozvíjejícím trhem. Největší podíl představuje segment mléčných kojeneckých výživ, který meziročně vzroste cca o 8 %. Kategorie instantních kaší a přesnídávek mají stabilní pozici, zatímco kategorie instantních čajů zaznamenává mírný pokles. Trh dětské výživy je ovlivněn konkurenčním bojem nadnárodních obchodních řetězců, to se týká prodejních míst s převahou potravin i drogerií. Díky tomu roste důraz na cenu a promoční marketingové aktivity. Mléčná kojenecká výživa se stále nejvíce nakupuje v hyper/supermarketech a v lékárnách, nicméně dochází k poměrně výraznému růstu prodej-nosti v sítích drogerií a na v e-shopech na internetu. Kojenecká výživa je speciální potravinovou kategorií, má svá specifika a podléhá přísným pravidlům výroby, kontrolám a normám. Nepřetržitě jsou sledovány nové trendy v souladu s nejnovějšími poznatky lékařské vědy z oblasti dětské výživy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16291
|
Date:
|
2011-05-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
18713
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account