dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Plichtová, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T20:26:10Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T20:26:10Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16291
|
|
dc.description.abstract |
Oblast kojenecké výživy je rychle se rozvíjejícím trhem. Největší podíl představuje segment mléčných kojeneckých výživ, který meziročně vzroste cca o 8 %. Kategorie instantních kaší a přesnídávek mají stabilní pozici, zatímco kategorie instantních čajů zaznamenává mírný pokles. Trh dětské výživy je ovlivněn konkurenčním bojem nadnárodních obchodních řetězců, to se týká prodejních míst s převahou potravin i drogerií. Díky tomu roste důraz na cenu a promoční marketingové aktivity. Mléčná kojenecká výživa se stále nejvíce nakupuje v hyper/supermarketech a v lékárnách, nicméně dochází k poměrně výraznému růstu prodej-nosti v sítích drogerií a na v e-shopech na internetu. Kojenecká výživa je speciální potravinovou kategorií, má svá specifika a podléhá přísným pravidlům výroby, kontrolám a normám. Nepřetržitě jsou sledovány nové trendy v souladu s nejnovějšími poznatky lékařské vědy z oblasti dětské výživy. |
cs |
dc.format |
47 s. (66 000 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2785520 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Kojenecká výživa
|
cs |
dc.subject |
marketingová podpora
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
Hamánek
|
cs |
dc.subject |
Keyword: Infant nutrition
|
en |
dc.subject |
marketing support
|
en |
dc.subject |
sales support
|
en |
dc.subject |
purchasing behavior
|
en |
dc.subject |
Hamánek
|
en |
dc.title |
Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Mix Company with Strees to Marketing Comunications |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2011-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Area of infant nutrition is a rapidly growing market. The largest share of a segment are infant milk formulas, which increases annually by about 8%. Category of instant pudding and snacks have a stable position, while the category of instant tea recorded a slight decli-ne. Baby food market is affected by the competitive struggle of multinational retail chains, it relates to sales outlets stores with food and toiletries with the growing emphasis on price and promotional marketing activities. Milk formulas are still the most purchased in hyper / supermarkets and pharmacies, but there is a relatively sharp increase marketability in the networks of drugstores and in e-shops on the internet. Infant formula is a special food category has its own specific rules and subject to strict production controls and standards. Those are continuously monitored following new deve-lopments in accordance with the latest findings of medical science in the field of child nu-trition. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18713
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|