Komunikační kampaň na zavedení nového, interaktivního vzdělávacího programu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační kampaň na zavedení nového, interaktivního vzdělávacího programu |
Author: |
Zástěrová, Tereza
|
Advisor: |
Světlík, Jaroslav
|
Abstract:
|
Tato práce se rozděluje na dvě části. Na teoretickou ? s využitím odborné literatury popíši a vysvětlím náležitosti komunikačního plánu. Dále na praktickou část, kde posbírané poznatky použiji v praxi. Vytvořím komunikační kampaň pro firmu XY na jejich nový produkt. Ten se týká využití interaktivních médií, jako nový způsob výuky první pomoci. Krom již zmíněného, v bakalářské práci budou také informace o interaktivních médiích a popis firmy XY, i jejich další současné projekty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16825
|
Date:
|
2011-04-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
21017
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account