Komunikační kampaň na zavedení nového, interaktivního vzdělávacího programu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační kampaň na zavedení nového, interaktivního vzdělávacího programu

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační kampaň na zavedení nového, interaktivního vzdělávacího programu
Author: Zástěrová, Tereza
Advisor: Světlík, Jaroslav
Abstract: Tato práce se rozděluje na dvě části. Na teoretickou ? s využitím odborné literatury popíši a vysvětlím náležitosti komunikačního plánu. Dále na praktickou část, kde posbírané poznatky použiji v praxi. Vytvořím komunikační kampaň pro firmu XY na jejich nový produkt. Ten se týká využití interaktivních médií, jako nový způsob výuky první pomoci. Krom již zmíněného, v bakalářské práci budou také informace o interaktivních médiích a popis firmy XY, i jejich další současné projekty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16825
Date: 2011-04-29
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: D 21017


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zástěrová_2011_bp.pdf 3.778Mb PDF View/Open
zástěrová_2011_vp.pdf 761.9Kb PDF View/Open
zástěrová_2011_op.pdf 1.089Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account