Komunikační kampaň na zavedení nového, interaktivního vzdělávacího programu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Světlík, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Zástěrová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T02:52:24Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T02:52:24Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16825
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se rozděluje na dvě části. Na teoretickou ? s využitím odborné literatury popíši a vysvětlím náležitosti komunikačního plánu. Dále na praktickou část, kde posbírané poznatky použiji v praxi. Vytvořím komunikační kampaň pro firmu XY na jejich nový produkt. Ten se týká využití interaktivních médií, jako nový způsob výuky první pomoci. Krom již zmíněného, v bakalářské práci budou také informace o interaktivních médiích a popis firmy XY, i jejich další současné projekty. |
cs |
dc.format |
55 s. (58 334 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3962181 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
interaktivní média
|
cs |
dc.subject |
komunikační agentury
|
cs |
dc.subject |
communation mix
|
en |
dc.subject |
interactive media
|
en |
dc.subject |
communication agencies
|
en |
dc.title |
Komunikační kampaň na zavedení nového, interaktivního vzdělávacího programu |
cs |
dc.title.alternative |
Communication campaign for introduction of new, interactive educational program. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2011-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is divided into two parts. To teoretical ? by using professional literature I will decribe and explain appropriateness of communication plan. Next up to practise part where I will use knowledge I gathered up into internship. I will create communication campagne for XY company to use it for their new product. It is about using interactive media as a new way of education of first aid. Besides of already mentioned, in my bachelor thesis will be also information about interactive media and description of XY company and their other current projects. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21017
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account