dc.contributor.advisor |
Štěpáník, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Kroutilová, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T03:06:33Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T03:06:33Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16847
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je zpracování analýzy konkurenčního prostředí podniku Kovonax spol. s.r.o., výrobce kovového nábytku. Teoretická část se na základě studia odborné literatury zabývá vypracováním teoretického pojetí konkurence a konkurenceschopnosti. Je zde zařazen Porterův pěti faktorový model analýzy konkurence, objasnění SWOT analýzy a marketingový mix. Praktická část je věnována profilu společnosti Kovonax, spol. s.r.o. a analýze konkurenčního prostředí podniku, jejíž součástí je SWOT analýza, Porterův pěti faktorový model analýzy konkurence a marketingový mix. Dále se zabývá analýzou jednotlivých konkurentů firmy podle zvolených kritérii. Na základě zjištěných výsledků jsou formulována vhodná doporučení k udržení její pozice na trhu, popřípadě pro její zlepšení. |
cs |
dc.format |
80 s. (101 075 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2833229 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
konkurenční analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův pěti faktorový model analýzy konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenční prostředí
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitive strength
|
en |
dc.subject |
competitive advantage
|
en |
dc.subject |
Porter's model of competitive strengths
|
en |
dc.subject |
competitive environment
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenčního prostředí podniku Kovonax, spol. s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of competitive business environment Kovonax Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2011-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this bachelor's work is to work out an analysis of the competitive environment of the company Kovonax Ltd. which is an important manufacturer of metallic furniture. Theoretical part deals with elaboration of theoretical conception of competition and of the competitive strength on the basis of study of professional literature. Porter's model of five competitive strengths is placed here as well as understanding of SWOT analysis and various kinds of marketing strategies that are convenient for the firm. Practical part puts brain to the profile of the company Kovonax, Ltd. and to an analysis of the competitive strength of the firm in the market. It further deals with the analysis of individual competitors of the firm. Accetable recommendations are formulated on the basis of ascertained results in order to maintain the firm's position in the market, eventually to improve it. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
17957
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|