Marketingová strategie hotelu Panorama
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie hotelu Panorama |
Author: |
Prokešová, Růžena
|
Advisor: |
Horák, Jiří
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je na základě provedených analýz, teoretických i praktických znalostí, navrhnout marketingovou strategii hotelu Panorama s výhledem do roku 2010 tak, aby hotel obstál v konkurenčním prostředí. Teoretická část je přehledem názorů domácích i zahraničních autorů k dané problematice. Odráží se zde i náš postoj k řešenému tématu. Druhá část diplomové práce zahrnuje situační analýzu, včetně analýzy konkurenčních hotelů, vyhodnocení potřeb a požadavků hostů a seznamuje nás s výsledky hotelových dotazníků. Důležitou součástí je SWOT analýza (strengts, weaknesses, opportunities, threats) a komparativní analýza s konkurenčními hotely. Analyzována je i současná marketingová strategie hotelu a marketingový mix. Návrhová část diplomové práce je výsledkem našeho zjištění, na jehož základě jsme definovali poslání hotelu a návrh marketingové strategie, výběr trhu, nového cílového segmentu, stanovení strategických cílů, aktivizace marketingového mixu a návrh konkrétních opatření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1709
|
Date:
|
2006-05-12 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
3977
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account