dc.contributor.advisor |
Horák, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Prokešová, Růžena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T23:08:03Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:31Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1709
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je na základě provedených analýz, teoretických i praktických znalostí, navrhnout marketingovou strategii hotelu Panorama s výhledem do roku 2010 tak, aby hotel obstál v konkurenčním prostředí. Teoretická část je přehledem názorů domácích i zahraničních autorů k dané problematice. Odráží se zde i náš postoj k řešenému tématu. Druhá část diplomové práce zahrnuje situační analýzu, včetně analýzy konkurenčních hotelů, vyhodnocení potřeb a požadavků hostů a seznamuje nás s výsledky hotelových dotazníků. Důležitou součástí je SWOT analýza (strengts, weaknesses, opportunities, threats) a komparativní analýza s konkurenčními hotely. Analyzována je i současná marketingová strategie hotelu a marketingový mix. Návrhová část diplomové práce je výsledkem našeho zjištění, na jehož základě jsme definovali poslání hotelu a návrh marketingové strategie, výběr trhu, nového cílového segmentu, stanovení strategických cílů, aktivizace marketingového mixu a návrh konkrétních opatření. |
cs |
dc.format |
76 s., 1 s. obr. přílohy |
cs |
dc.format.extent |
2059520 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011 |
|
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
hotelové služby
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
poslání hotelu
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
segmentace trhu
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
hotel services
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
sales promotions
|
en |
dc.subject |
mission
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
market segmentation
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie hotelu Panorama |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing strategy of the hotel Panorama |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ševčíková, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2006-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma work is on the basis of analyses, theory and savvy to suggest the marketing strategy of the hotel Panorama till the year 2010 so the hotel would be competitive. The theoretical part is showing the summary of views native and abroad autors to this problems. We are showing up also our attitude to this subject. The second part of diploma work is including analysis of the surroundings, inclusive the analysis competitor's hotels, guests needs and wishes evaluation and is introducing us with the results of hotel checklists. The important part is SWOT analysis (strengts, weaknesses, opportunities, threats) and the comparative analyse with our competition. We are analyzing also the present marketing strategy and marketing mix. The suggestion part of the diploma work is the issue of our assignment and it is determination of hotel mission and marketing strategy, market selection, new goal segment, strategic targets, marketing mix activation and suggestions of concrete steps. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3977
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
C |
|