CRM project to improve the customer satisfaction in the company Semiconductor

DSpace Repository

Language: English čeština 

CRM project to improve the customer satisfaction in the company Semiconductor

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Butok, Olena
dc.date.accessioned 2012-03-10T14:30:17Z
dc.date.available 2012-03-10T14:30:17Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17262
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je navrhnout zlepšení soucasného procesu zjištování spokojenosti zákazníku pomocí dotazníku ve firme Semiconductor. Ke zlepšení situace pomuže vlastní CRM projekt, a v jeho rámci vytvorení nového komplexního webového dotazníku, a tím také zvýšení spokojenosti, konkurencní výhody a loajality zákazníku. Diplomová práce je rozdelena na cást teoretickou a praktickou. Teoretická cást je venována rozboru literárních pramenu, týkajících se problematiky CRM, spokojenosti zákazníku a dotazníkum spokojenosti. Praktická cást je rozdelena na analytickou a projektovou cást. Analytická cást predstavuje spolecnost Semiconductor a hodnotí soucasný stav zákaznického servisu a existujících dotazníku, merících spokojenost zákazníku, a podmínky pro zavedení nového dotazníku. Projektová cást je zamerena na vypracování komplexního dotazníku spokojenosti, vycísluje náklady a analyzuje rizika, která ohrožují projekt. cs
dc.format 95 s. cs
dc.format.extent 3090832 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Řízení vztahu se zákazníky cs
dc.subject CRM cs
dc.subject spokojenost zákazníku cs
dc.subject mereni spokojenosti zákazníku cs
dc.subject dotazník spokojenosti cs
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject CRM en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject customer satisfaction measurement en
dc.subject customer satisfaction survey en
dc.title CRM project to improve the customer satisfaction in the company Semiconductor cs
dc.title.alternative CRM project to improve the customer satisfaction in the company Semiconductor en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pospíšil, Martin
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated Intention of my Master Thesis is to propose the CRM project of creation of the new customer satisfaction survey. This complex web based survey will help to improve the current services, which means increase of customer?s satisfaction, loyalty and greater competitive advantage for the company. The thesis is divided into theory and analysis. Theoretical part analyses available literary sources on the topic of CRM systems, customer satisfaction and customer satisfaction surveys. The analytical part is divided into analytical and project part. Analytical section introduces Semiconductor Company and analyses the current state of the current customer service, existing customer satisfaction surveys and conditions for implementation of the new web survey. The project part is focused on creation of the complex customer satisfaction survey, analyses the costs and the risks which threaten the project. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21393
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
butok_2011_dp.pdfBlocked 2.947Mb PDF View/Open
butok_2011_vp.zip 26.24Kb Unknown View/Open
butok_2011_op.zip 73.05Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account