Projekt marketingové strategie pro firmu poskytující služby v oblasti stravování
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové strategie pro firmu poskytující služby v oblasti stravování |
Author: |
Skalková, Zdeňka
|
Advisor: |
Hajná, Radka
|
Abstract:
|
Tématem mé diplomové práce je projekt marketingové strategie ve firmě poskytující služby v oblasti stravování. Cílem práce je zpracování strategického záměru vyplývajícího z vize této firmy. Nalezení slabých míst, která ovlivňují, proč interní zákazníci firmy nevyužívají těchto služeb a využití příležitostí, které by pomocí zacílení na malé firmy a seniory tohoto mikroregionu mohlo zlepšit její ekonomiku. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy z oblasti stravování, marketingu služeb a marketingové strategie. Analytická část obsahuje analýzu současného stavu marketingové-ho řízení ve firmě poskytující služby v oblasti stravování využitím externích a interních analýz. Projektová část zahrnuje doporučení k odstranění nedostatků vyplývající z prove-dených analýz, realizací zacílením na nové segmenty zákazníků a odstranění nedostatků vyplývající z průzkumu mezi interními zaměstnanci. V závěru jsou zhodnoceny přínosy a rizika daného projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17545
|
Date:
|
2011-05-02 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
21940
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account