Projekt marketingové strategie pro firmu poskytující služby v oblasti stravování
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hajná, Radka
|
|
dc.contributor.author |
Skalková, Zdeňka
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T17:32:38Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T17:32:38Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17545
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé diplomové práce je projekt marketingové strategie ve firmě poskytující služby v oblasti stravování. Cílem práce je zpracování strategického záměru vyplývajícího z vize této firmy. Nalezení slabých míst, která ovlivňují, proč interní zákazníci firmy nevyužívají těchto služeb a využití příležitostí, které by pomocí zacílení na malé firmy a seniory tohoto mikroregionu mohlo zlepšit její ekonomiku. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy z oblasti stravování, marketingu služeb a marketingové strategie. Analytická část obsahuje analýzu současného stavu marketingové-ho řízení ve firmě poskytující služby v oblasti stravování využitím externích a interních analýz. Projektová část zahrnuje doporučení k odstranění nedostatků vyplývající z prove-dených analýz, realizací zacílením na nové segmenty zákazníků a odstranění nedostatků vyplývající z průzkumu mezi interními zaměstnanci. V závěru jsou zhodnoceny přínosy a rizika daného projektu. |
cs |
dc.format |
114 s. |
cs |
dc.format.extent |
1925294 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
služby v oblasti stravování
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
vize
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
services in the catering
|
en |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
vision
|
en |
dc.subject |
service marketing mix
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové strategie pro firmu poskytující služby v oblasti stravování |
cs |
dc.title.alternative |
Project marketing strategy for a company providing services in the catering |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2011-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of my thesis is a project of marketing strategy in a company providing services in the catering. The aim of the thesis is processing of strategic intention resulting from the vision of this company. Finding the weak points that influence why the internal customers of the company do not use these services and using opportunities which could improve its economics with the help of aiming to small companies and seniors of this micro-region. Basic concepts of catering, marketing of services and marketing strategies have been made clear in the theoretical part. The analytic part contains an analysis into the contemporary state of marketing management in the company providing services in the catering by using external and internal analysis. The project part includes recommendations to eliminate the gaps resulting the analysis carried out,, targeting the implementation to the new customer segments and eliminate the gaps resulting from the survey among internal staff . In conclu-sion, the benefits and risks of the project are evaluated. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21940
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account