Projekt marketingové strategie pro firmu poskytující služby v oblasti stravování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie pro firmu poskytující služby v oblasti stravování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hajná, Radka
dc.contributor.author Skalková, Zdeňka
dc.date.accessioned 2012-03-10T17:32:38Z
dc.date.available 2012-03-10T17:32:38Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17545
dc.description.abstract Tématem mé diplomové práce je projekt marketingové strategie ve firmě poskytující služby v oblasti stravování. Cílem práce je zpracování strategického záměru vyplývajícího z vize této firmy. Nalezení slabých míst, která ovlivňují, proč interní zákazníci firmy nevyužívají těchto služeb a využití příležitostí, které by pomocí zacílení na malé firmy a seniory tohoto mikroregionu mohlo zlepšit její ekonomiku. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy z oblasti stravování, marketingu služeb a marketingové strategie. Analytická část obsahuje analýzu současného stavu marketingové-ho řízení ve firmě poskytující služby v oblasti stravování využitím externích a interních analýz. Projektová část zahrnuje doporučení k odstranění nedostatků vyplývající z prove-dených analýz, realizací zacílením na nové segmenty zákazníků a odstranění nedostatků vyplývající z průzkumu mezi interními zaměstnanci. V závěru jsou zhodnoceny přínosy a rizika daného projektu. cs
dc.format 114 s. cs
dc.format.extent 1925294 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject služby v oblasti stravování cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject vize cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject services in the catering en
dc.subject marketing services en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject vision en
dc.subject service marketing mix en
dc.title Projekt marketingové strategie pro firmu poskytující služby v oblasti stravování cs
dc.title.alternative Project marketing strategy for a company providing services in the catering en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2011-06-02
dc.description.abstract-translated The theme of my thesis is a project of marketing strategy in a company providing services in the catering. The aim of the thesis is processing of strategic intention resulting from the vision of this company. Finding the weak points that influence why the internal customers of the company do not use these services and using opportunities which could improve its economics with the help of aiming to small companies and seniors of this micro-region. Basic concepts of catering, marketing of services and marketing strategies have been made clear in the theoretical part. The analytic part contains an analysis into the contemporary state of marketing management in the company providing services in the catering by using external and internal analysis. The project part includes recommendations to eliminate the gaps resulting the analysis carried out,, targeting the implementation to the new customer segments and eliminate the gaps resulting from the survey among internal staff . In conclu-sion, the benefits and risks of the project are evaluated. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21940
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
skalková_2011_dp.pdfBlocked 1.836Mb PDF View/Open
skalková_2011_vp.pdf 868.1Kb PDF View/Open
skalková_2011_op.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account