Vliv hudebního festivalu Majáles UTB na vnímání UTB mezi studenty středních škol
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv hudebního festivalu Majáles UTB na vnímání UTB mezi studenty středních škol |
Author: |
Ježek, Jiří
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání hudebního festivalu Majáles UTB 2010 a jeho propojení s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně, jakožto hlavním organizátorem akce. Zaměřuje se na zjištění, zda si studenti středních škol spojí uvedenou hudební akci s jejím pořadatelem, tedy univerzitou a zda má toto spojení nějaký vliv na vnímání těchto subjektů studenty středních škol. V teoretické části je rozebrána pojem ?značka?, její význam a postupy, jak ji budovat a následně zkoumat. Rozebrána je také problematika marketingu kulturních akcí a teorie marketingového výzkumu. V praktické části jsou rozebrány propagační aktivity hudebního festivalu. Výsledkem práce je analýza provedeného výzkumu mezi studenty středních škol. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17586
|
Date:
|
2011-05-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
18750
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account