Vliv hudebního festivalu Majáles UTB na vnímání UTB mezi studenty středních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv hudebního festivalu Majáles UTB na vnímání UTB mezi studenty středních škol

Show full item record

No preview available
Title: Vliv hudebního festivalu Majáles UTB na vnímání UTB mezi studenty středních škol
Author: Ježek, Jiří
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání hudebního festivalu Majáles UTB 2010 a jeho propojení s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně, jakožto hlavním organizátorem akce. Zaměřuje se na zjištění, zda si studenti středních škol spojí uvedenou hudební akci s jejím pořadatelem, tedy univerzitou a zda má toto spojení nějaký vliv na vnímání těchto subjektů studenty středních škol. V teoretické části je rozebrána pojem ?značka?, její význam a postupy, jak ji budovat a následně zkoumat. Rozebrána je také problematika marketingu kulturních akcí a teorie marketingového výzkumu. V praktické části jsou rozebrány propagační aktivity hudebního festivalu. Výsledkem práce je analýza provedeného výzkumu mezi studenty středních škol.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17586
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 18750


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ježek_2011_bp.pdf 2.198Mb PDF View/Open
ježek_2011_vp.doc 118.5Kb Microsoft Word View/Open
ježek_2011_op.doc 137.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account