dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Ježek, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T17:57:13Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T17:57:13Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17586
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání hudebního festivalu Majáles UTB 2010 a jeho propojení s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně, jakožto hlavním organizátorem akce. Zaměřuje se na zjištění, zda si studenti středních škol spojí uvedenou hudební akci s jejím pořadatelem, tedy univerzitou a zda má toto spojení nějaký vliv na vnímání těchto subjektů studenty středních škol. V teoretické části je rozebrána pojem ?značka?, její význam a postupy, jak ji budovat a následně zkoumat. Rozebrána je také problematika marketingu kulturních akcí a teorie marketingového výzkumu. V praktické části jsou rozebrány propagační aktivity hudebního festivalu. Výsledkem práce je analýza provedeného výzkumu mezi studenty středních škol. |
cs |
dc.format |
61 s. |
cs |
dc.format.extent |
2305388 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
hudební festival Majáles UTB
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
music festival Majáles UTB
|
en |
dc.title |
Vliv hudebního festivalu Majáles UTB na vnímání UTB mezi studenty středních škol |
cs |
dc.title.alternative |
Influence of Music Festival Majales UTB for Perception among High School Students |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kovařík, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with how is the music festival Majales UTB 2010 perceived in association with Tomas Bata University in Zlin as the main promoter. Its focus is on whether the high school students know about such connection and if this has anyhow affected their perception of the festival. Firstly, there is term brand described with its meaning and how to build and subsequently study it. There is also a part dedicated to the marketing of cultural events and to marketing research. Then, in practical part there are the promotional activities of the festival analysed. The result of the thesis is the evaluation of a survey which was carried out among the high school students. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18750
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|