Analýza marketingové komunikace firmy Dům knihy PORTAL
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingové komunikace firmy Dům knihy PORTAL |
Author: |
Hanáčková, Lucie
|
Advisor: |
Dobeš, Kamil
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace firmy Dům knihy PORTAL, jejíž hlavní činností je nejen prodej knih, ale i provoz literární kavárny a galerie. Teoretická část je na základě literárních pramenů věnována hlavní problematice marketingu, především však marketingové komunikaci. V rámci praktické části je hlavním cílem zanalyzovat současnou situaci firmy ve využívání marketingové komunikace a marketingového mixu a následně na základě dotazníkového šetření navrhnout doporučení pro efektivnější využití propagačních nástrojů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17742
|
Date:
|
2011-05-20 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav ekonomie |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
B
22539
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account