Kmunikační mix Hotelu Tennis Club zaměřený na zákazníka
Show full item record
No preview available
Title:
|
Kmunikační mix Hotelu Tennis Club zaměřený na zákazníka |
Author: |
Vlachová, Martina
|
Advisor: |
Šefčík, Vladimír
|
Abstract:
|
Bakalářská práce analyzuje současný stav komunikačního mixu v Hotelu Tennis Club, který hotel potřebuje ke komunikaci se svými zákazníky. K analýze byla použita metoda dotazníkového šetření spolu se SWOT analýzou. Snahou autora, je na základě zjištěných výsledků, navrhnout doporučení a návrhy pro celkové zefektivnění a využívání jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, zlepšení vztahů se zákazníky spolu s tvorbou databáze zákazníků v daném hotelu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17743
|
Date:
|
2011-05-12 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav ekonomie |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
A
20032
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account