Pohádkové motivy v reklamě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Pohádkové motivy v reklamě |
Author: |
Přečková, Lenka
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je věnována problematice užívání pohádkových motivů v reklamě cílené na malé děti. Pracuje především s pojmy pohádka a reklama, které vymezuje z pohledu jejich vnímání dětmi ve věku od 3 do 8 let. V praktické části na konkrétních příkladech reklam z celého světa dokumentuje možnosti užití pohádkových prvků v jednotlivých formách marketingových komunikací. Stěžejní částí celé práce je experiment provedený mezi dětmi ve věku od 3 do 8 let, jehož cílem bylo zjistit, zda užití pohádkových motivů v reklamě může pozitivním způsobem ovlivnit spotřebitelské chování těchto dětí. V závěru jsou vysloveny argumenty pro i proti užití pohádkových motivů v reklamě a popsány předpoklady jejich účelné aplikace do reklamních sdělení adresovaných právě dětem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17972
|
Date:
|
2011-05-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
18715
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account