Pohádkové motivy v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pohádkové motivy v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Přečková, Lenka
dc.date.accessioned 2012-03-11T10:03:55Z
dc.date.available 2012-03-11T10:03:55Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17972
dc.description.abstract Bakalářská práce je věnována problematice užívání pohádkových motivů v reklamě cílené na malé děti. Pracuje především s pojmy pohádka a reklama, které vymezuje z pohledu jejich vnímání dětmi ve věku od 3 do 8 let. V praktické části na konkrétních příkladech reklam z celého světa dokumentuje možnosti užití pohádkových prvků v jednotlivých formách marketingových komunikací. Stěžejní částí celé práce je experiment provedený mezi dětmi ve věku od 3 do 8 let, jehož cílem bylo zjistit, zda užití pohádkových motivů v reklamě může pozitivním způsobem ovlivnit spotřebitelské chování těchto dětí. V závěru jsou vysloveny argumenty pro i proti užití pohádkových motivů v reklamě a popsány předpoklady jejich účelné aplikace do reklamních sdělení adresovaných právě dětem. cs
dc.format 83 (120 693 znaků) cs
dc.format.extent 18134479 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject integrované marketingové komunikace cs
dc.subject pohádka cs
dc.subject pohádkový motiv cs
dc.subject vliv reklamy na děti cs
dc.subject experiment cs
dc.subject advertisement en
dc.subject integrated marketing communications en
dc.subject fairy tale en
dc.subject fairy tale motive en
dc.subject influence of the advertisements to the children en
dc.subject experiment en
dc.title Pohádkové motivy v reklamě cs
dc.title.alternative The Fairy Tale Motifs in Advertising en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The Bachelor Thesis describes a problems of using a fairy tale motive in the advertisement targeted to a small children. The Thesis concentrates to a key points such as fairy tale and advertisement and the comprehension by the children in the age between 3 and 8 years. In the practical part of the Thesis it is showing the possibility of usage the fairy tale motives in the marketing communications using the concrete examples of the advertisements from other countries in the world. The most important part of the Thesis is the experiment realized on the group of children in the age between 3 and 8 years. The target of this experiment is to find out, if the usage of fairy tale motives in the advertisements can positively influent the consumer behaviour of these children. At the end of the Thesis there are expressed the pros and cons for usage the fairy tale motives in the advertisements. There are also described assumptions for their useful application to a marketing communication addressed to a children. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18715
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
přečková_2011_bp.pdf 17.29Mb PDF View/Open
přečková_2011_vp.doc 118Kb Microsoft Word View/Open
přečková_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account