dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Přečková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T10:03:55Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T10:03:55Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17972
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je věnována problematice užívání pohádkových motivů v reklamě cílené na malé děti. Pracuje především s pojmy pohádka a reklama, které vymezuje z pohledu jejich vnímání dětmi ve věku od 3 do 8 let. V praktické části na konkrétních příkladech reklam z celého světa dokumentuje možnosti užití pohádkových prvků v jednotlivých formách marketingových komunikací. Stěžejní částí celé práce je experiment provedený mezi dětmi ve věku od 3 do 8 let, jehož cílem bylo zjistit, zda užití pohádkových motivů v reklamě může pozitivním způsobem ovlivnit spotřebitelské chování těchto dětí. V závěru jsou vysloveny argumenty pro i proti užití pohádkových motivů v reklamě a popsány předpoklady jejich účelné aplikace do reklamních sdělení adresovaných právě dětem. |
cs |
dc.format |
83 (120 693 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
18134479 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
integrované marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
pohádka
|
cs |
dc.subject |
pohádkový motiv
|
cs |
dc.subject |
vliv reklamy na děti
|
cs |
dc.subject |
experiment
|
cs |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
integrated marketing communications
|
en |
dc.subject |
fairy tale
|
en |
dc.subject |
fairy tale motive
|
en |
dc.subject |
influence of the advertisements to the children
|
en |
dc.subject |
experiment
|
en |
dc.title |
Pohádkové motivy v reklamě |
cs |
dc.title.alternative |
The Fairy Tale Motifs in Advertising |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podlešák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2011-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor Thesis describes a problems of using a fairy tale motive in the advertisement targeted to a small children. The Thesis concentrates to a key points such as fairy tale and advertisement and the comprehension by the children in the age between 3 and 8 years. In the practical part of the Thesis it is showing the possibility of usage the fairy tale motives in the marketing communications using the concrete examples of the advertisements from other countries in the world. The most important part of the Thesis is the experiment realized on the group of children in the age between 3 and 8 years. The target of this experiment is to find out, if the usage of fairy tale motives in the advertisements can positively influent the consumer behaviour of these children. At the end of the Thesis there are expressed the pros and cons for usage the fairy tale motives in the advertisements. There are also described assumptions for their useful application to a marketing communication addressed to a children. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18715
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|