Návrh vstupu firmy Kovonax spol. s.r.o. na trhy Velké Británie, Francie a Německa
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štěpáník, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Křiklavová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T11:53:42Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T11:53:42Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18145
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zabývám návrhem vstupu firmy Kovonax spol. s.r.o. na zahraniční trhy Velké Británie, Francie a Německa. Téma je zpracováno v kontextu se zvyšujícím se podílem zahraničního obchodu v celkovém hospodaření společnosti a zvyšováním konkurence schopnosti. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část vysvětluje problematiku vstupu na zahraniční trhy. V praktické části bakalářské práce charakterizuji firmu a vytvářím SWOT analýzu. Následně mapuji ekonomickou situaci na zahraničních trzích a popisuji kulturní rozdíly jednotlivých zemí. Dále se v praktické části zaměřuji na samotný návrh průniku firmy Kovonax spol. s.r.o. na zahraniční trhy. V závěrečné části bakalářské práce se věnuji rizikové a nákladové analýze. |
cs |
dc.format |
74 s. (106 215 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3859461 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mezinárodní marketing
|
cs |
dc.subject |
vstup na zahraniční trhy
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
rizika spojená se vstupem na zahraniční trhy
|
cs |
dc.subject |
Kovonax spol. s.r.o.
|
cs |
dc.subject |
international marketing
|
en |
dc.subject |
entering foreign markets
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
the risks associated with entering foreign markets
|
en |
dc.subject |
Kovonax al. s.r.o.
|
en |
dc.title |
Návrh vstupu firmy Kovonax spol. s.r.o. na trhy Velké Británie, Francie a Německa |
cs |
dc.title.alternative |
The access proposal for Kovonax al. Ltd. to the markets of United Kingdom, France and Germany |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2011-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my thesis I deal with the access proposal for Kovonax al. Ltd. to foreign markets of United Kingdom, France and Germany. The theme is elaborated in the context of increasing share of foreign trade in the overall management of the company and increasing its competitiveness. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part explains the problems of entering foreign markets. In the practical part I describe the company and creating a SWOT analysis. Then I map the economic situation on foreign markets, and describe the cultural differences between particular countries. Furthermore, I focus on the proposal for Kovonax al. Ltd. to access the abovementioned markets. At the end I make cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
20975
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account