dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Králíková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-03T23:19:04Z |
|
dc.date.available |
2013-10-03T23:19:04Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18728
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán o. s. HVĚZDA. Teoretická část se zabývá marketingem ve zdravotnictví a v sociálních službách, marketingem neziskových organizací, marketingovým plánováním a tvorbou marketingového plánu. Praktická část se skládá z analytické části a projektové části. Analytická část se zaměřuje na představení o. s. HVĚZDA a vypracování marketingové situační analýzy organizace. Na základě provedených analýz je vypracována projektová část marketingového plánu o. s. HVĚZDA, která je podrobena nákladové, časové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
125 |
cs |
dc.format.extent |
2916379 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
marketing ve zdravotnictví a v sociálních službách
|
cs |
dc.subject |
marketing neziskových organizací
|
cs |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
marketing in health service
|
en |
dc.subject |
marketing in the non-profit sector
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu o. s. HVĚZDA |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Plan Project o. s. HVĚZDA |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Schincke, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2012-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of the thesis is to create a marketing plan of o. s. HVĚZDA. The theoretical part deals with the topics of: marketing in health service, marketing in the non-profit sector, marketing planning and the process of creation of a marketing plan. The practical part consists from an analytical part and a project part. The analytical part focuses first on introduction of the o. s. HVĚZDA and then on development of a marketing situational analysis of the organization. On the basis of conducted analyses is then developed the project part of the marketing plan of o. s. HVĚZDA, which is submitted to cost analysis, temporal analysis and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23952
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|