Projekt marketingového plánu o. s. HVĚZDA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu o. s. HVĚZDA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Králíková, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-03T23:19:04Z
dc.date.available 2013-10-03T23:19:04Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18728
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán o. s. HVĚZDA. Teoretická část se zabývá marketingem ve zdravotnictví a v sociálních službách, marketingem neziskových organizací, marketingovým plánováním a tvorbou marketingového plánu. Praktická část se skládá z analytické části a projektové části. Analytická část se zaměřuje na představení o. s. HVĚZDA a vypracování marketingové situační analýzy organizace. Na základě provedených analýz je vypracována projektová část marketingového plánu o. s. HVĚZDA, která je podrobena nákladové, časové a rizikové analýze. cs
dc.format 125 cs
dc.format.extent 2916379 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject marketing ve zdravotnictví a v sociálních službách cs
dc.subject marketing neziskových organizací cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing planning en
dc.subject marketing in health service en
dc.subject marketing in the non-profit sector en
dc.title Projekt marketingového plánu o. s. HVĚZDA cs
dc.title.alternative Marketing Plan Project o. s. HVĚZDA en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Schincke, Jiří
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated The goal of the thesis is to create a marketing plan of o. s. HVĚZDA. The theoretical part deals with the topics of: marketing in health service, marketing in the non-profit sector, marketing planning and the process of creation of a marketing plan. The practical part consists from an analytical part and a project part. The analytical part focuses first on introduction of the o. s. HVĚZDA and then on development of a marketing situational analysis of the organization. On the basis of conducted analyses is then developed the project part of the marketing plan of o. s. HVĚZDA, which is submitted to cost analysis, temporal analysis and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23952
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
králíková_2012_dp.pdf 2.781Mb PDF View/Open
králíková_2012_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open
králíková_2012_op.pdf 399.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account