Projekt marketingové komunikacefirmy Tescoma, s.r.o. na internetu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikacefirmy Tescoma, s.r.o. na internetu |
Author: |
Sahaj, Martin
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Diplomová práce je zaměřená na marketingovou komunikaci společnosti Tescoma, s.r.o. na internetu. Teoretická část je zaměřená na problematiku marketingové komunikace a marketingové komunikace na internetu. Práce obsahuje i kapitolu o internetu, jeho mož-nostech využití v marketingu na internetu, a marketingovou terminologii. Praktická část diplomové práce je rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část obsahuje stručnou charakteristiku společnosti Tescoma, s.r.o., SWOT analýzu a analýzu marketingové komunikace. Projektová část obsahuje návrh konkrétního projektu marke-tingové komunikace na internetu, kde je na závěr kapitole provedena nákladová, časová a riziková analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18835
|
Date:
|
2012-03-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
23975
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account