Projekt marketingové komunikacefirmy Tescoma, s.r.o. na internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikacefirmy Tescoma, s.r.o. na internetu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Sahaj, Martin
dc.date.accessioned 2013-10-04T00:34:51Z
dc.date.available 2013-10-04T00:34:51Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18835
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřená na marketingovou komunikaci společnosti Tescoma, s.r.o. na internetu. Teoretická část je zaměřená na problematiku marketingové komunikace a marketingové komunikace na internetu. Práce obsahuje i kapitolu o internetu, jeho mož-nostech využití v marketingu na internetu, a marketingovou terminologii. Praktická část diplomové práce je rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část obsahuje stručnou charakteristiku společnosti Tescoma, s.r.o., SWOT analýzu a analýzu marketingové komunikace. Projektová část obsahuje návrh konkrétního projektu marke-tingové komunikace na internetu, kde je na závěr kapitole provedena nákladová, časová a riziková analýza. cs
dc.format 84 s. cs
dc.format.extent 1871057 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject Internet marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt marketingové komunikacefirmy Tescoma, s.r.o. na internetu cs
dc.title.alternative Online Marketing Communication Project for Company Tescoma, s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focuses on internet marketing communication of the company Tescoma. The theoretical part concentrates on the marketing communication and marketing communication of the company on the internet. The thesis includes also a chapter about internet, its possibilities in the field of marketing on the internet and marketing ter-minology. The practical section of the diploma thesis is divided into analytical and project part. The analytical part includes a brief characteristics of the company Tescoma, a SWOT analysis and analysis of the marketing communication. Afterwards, selected internet marketing activities are described. The project part contains a proposal of a specific project of internet marketing campaign on the internet including an analysis of costs, time and risks. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23975
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
sahaj_2012_dp.pdf 1.784Mb PDF View/Open
sahaj_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
sahaj_2012_op.doc 143.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account