Projekt firemního webu soukromého zdravotnického zarízení jako nástroje konkurenceschopnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt firemního webu soukromého zdravotnického zarízení jako nástroje konkurenceschopnosti |
Author: |
Vomáčka, Daniel
|
Advisor: |
Bobák, Roman
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je přiblížit problematiku marketingové komunikace soukromých zdravotnických zařízení na internetu a za pomocí benchmarkingu analyzovat marketingovou komunikaci vybraných zdravotnických zařízeních na internetu, dále analyzovat projekt z pohledu nákladů, výnosů a rizik. Na základě teoretických poznatků a z výsledků těchto analýz potom navrhnout ideální marketingovou komunikaci konkrétního zdravotnického zařízení pro zlepšení jeho konkurenceschopnosti prostřednictvím internetových nástrojů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19214
|
Date:
|
2012-03-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management ve zdravotnictví |
Grade for thesis and defense:
|
C
24045
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account