Projekt firemního webu soukromého zdravotnického zarízení jako nástroje konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt firemního webu soukromého zdravotnického zarízení jako nástroje konkurenceschopnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bobák, Roman
dc.contributor.author Vomáčka, Daniel
dc.date.accessioned 2013-10-04T06:00:26Z
dc.date.available 2013-10-04T06:00:26Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19214
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je přiblížit problematiku marketingové komunikace soukromých zdravotnických zařízení na internetu a za pomocí benchmarkingu analyzovat marketingovou komunikaci vybraných zdravotnických zařízeních na internetu, dále analyzovat projekt z pohledu nákladů, výnosů a rizik. Na základě teoretických poznatků a z výsledků těchto analýz potom navrhnout ideální marketingovou komunikaci konkrétního zdravotnického zařízení pro zlepšení jeho konkurenceschopnosti prostřednictvím internetových nástrojů. cs
dc.format 81 s. cs
dc.format.extent 2223861 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internet cs
dc.subject SEO cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject reklama na internetu cs
dc.subject web cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject Internet en
dc.subject Search Engine Optimalization en
dc.subject communication in marketing en
dc.subject competitivness en
dc.subject ad-vertising on the Internet en
dc.subject the web en
dc.subject benchmarking en
dc.title Projekt firemního webu soukromého zdravotnického zarízení jako nástroje konkurenceschopnosti cs
dc.title.alternative The Project of Private Medical Facility Website as a Tool of Competitiveness en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Daněk, Jiří
dc.date.accepted 2012-05-29
dc.description.abstract-translated The main goal of this thesis is to approximate the issue of the communication in marketing of private medical services on the Internet and with the help of benchmarking, it will also analyze the communication in marketing of selected medical services on the Internet and it will furthermore analyze the project while taking into account the expenses, the income and the risks. Based on the pieces of knowledge obtained from the theory and on the results of these analyses it will outline the ideal communication in marketing of a specific medical service to improve its competitivness utilizing the tools of the Internet. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24045
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
vomáčka_2012_dp.pdf 2.120Mb PDF View/Open
vomáčka_2012_vp.pdf 647.6Kb PDF View/Open
vomáčka_2012_op.pdf 114.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account