dc.contributor.advisor |
Bobák, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Vomáčka, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T06:00:26Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T06:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19214
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je přiblížit problematiku marketingové komunikace soukromých zdravotnických zařízení na internetu a za pomocí benchmarkingu analyzovat marketingovou komunikaci vybraných zdravotnických zařízeních na internetu, dále analyzovat projekt z pohledu nákladů, výnosů a rizik. Na základě teoretických poznatků a z výsledků těchto analýz potom navrhnout ideální marketingovou komunikaci konkrétního zdravotnického zařízení pro zlepšení jeho konkurenceschopnosti prostřednictvím internetových nástrojů. |
cs |
dc.format |
81 s. |
cs |
dc.format.extent |
2223861 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
reklama na internetu
|
cs |
dc.subject |
web
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
Search Engine Optimalization
|
en |
dc.subject |
communication in marketing
|
en |
dc.subject |
competitivness
|
en |
dc.subject |
ad-vertising on the Internet
|
en |
dc.subject |
the web
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.title |
Projekt firemního webu soukromého zdravotnického zarízení jako nástroje konkurenceschopnosti |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of Private Medical Facility Website as a Tool of Competitiveness |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Daněk, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2012-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of this thesis is to approximate the issue of the communication in marketing of private medical services on the Internet and with the help of benchmarking, it will also analyze the communication in marketing of selected medical services on the Internet and it will furthermore analyze the project while taking into account the expenses, the income and the risks. Based on the pieces of knowledge obtained from the theory and on the results of these analyses it will outline the ideal communication in marketing of a specific medical service to improve its competitivness utilizing the tools of the Internet. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24045
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|