Projekt marketingové komunikace v příspěvkové organizaci Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Tkadlčíková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T08:06:40Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T08:06:40Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19375
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací příspěvkové organizace Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy. Praktická část je rozdělena do dvou bloků. Nejprve je v analytické části zpracována analýza současného stavu marketingové komunikace organizace, její součástí je SWOT a STEP analýza. Rovněž je proveden marketingový výzkum zabývající se průzkumem povědomí veřejnosti o organizaci. V projektové části diplomové práce je na základě výsledků analytické části navržen projekt marketingové komunikace organizace. Ten je podroben rizikové, časové a nákladové analýze. |
cs |
dc.format |
106 s. |
cs |
dc.format.extent |
5683848 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
non-profit-making sector
|
en |
dc.subject |
non-profit-making organizations
|
en |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
direct marke-ting
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace v příspěvkové organizaci Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the Semi-budgetary Organization Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dobeš, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2012-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with marketing communication of the Semi-budgetary Organization Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy. The practical part is divided into two blocks. Firstly, the analytical part processes analysis of actual state of marketing communication of the institution, including the SWOT analysis and the STEP analysis. Simultaneously, marketing research dealing with awareness of the wide public of the institution. In the project part of the thesis, a project of marketing communication of the institution was proposed on basis of results in the analytical part. This project undergoes the risk ana-lysis, the time analysis and the cost analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24014
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account