Projekt marketingové komunikace v příspěvkové organizaci Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace v příspěvkové organizaci Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Tkadlčíková, Lenka
dc.date.accessioned 2013-10-04T08:06:40Z
dc.date.available 2013-10-04T08:06:40Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19375
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací příspěvkové organizace Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy. Praktická část je rozdělena do dvou bloků. Nejprve je v analytické části zpracována analýza současného stavu marketingové komunikace organizace, její součástí je SWOT a STEP analýza. Rovněž je proveden marketingový výzkum zabývající se průzkumem povědomí veřejnosti o organizaci. V projektové části diplomové práce je na základě výsledků analytické části navržen projekt marketingové komunikace organizace. Ten je podroben rizikové, časové a nákladové analýze. cs
dc.format 106 s. cs
dc.format.extent 5683848 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject reklama cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject non-profit-making sector en
dc.subject non-profit-making organizations en
dc.subject marketing of services en
dc.subject marketing communication en
dc.subject promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject advertisement en
dc.subject direct marke-ting en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.title Projekt marketingové komunikace v příspěvkové organizaci Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy cs
dc.title.alternative Marketing Communication of the Semi-budgetary Organization Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2012-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis deals with marketing communication of the Semi-budgetary Organization Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy. The practical part is divided into two blocks. Firstly, the analytical part processes analysis of actual state of marketing communication of the institution, including the SWOT analysis and the STEP analysis. Simultaneously, marketing research dealing with awareness of the wide public of the institution. In the project part of the thesis, a project of marketing communication of the institution was proposed on basis of results in the analytical part. This project undergoes the risk ana-lysis, the time analysis and the cost analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24014
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
tkadlčíková_2012_dp.pdf 5.420Mb PDF View/Open
tkadlčíková_2012_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
tkadlčíková_2012_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account