Identifikace cílových skupin pro komunikaci Letohradského soukromého gymnázia

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin pro komunikaci Letohradského soukromého gymnázia

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Matějíčková, Leona
dc.date.accessioned 2013-10-04T09:07:38Z
dc.date.available 2013-10-04T09:07:38Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19444
dc.description.abstract Diplomová práce s názvem "Identifikace cílových skupin pro komunikaci Letohradského soukromého gymnázia" reaguje na současnou problematiku školy a jejich potřebu oslovovat náležité cílové skupiny pomocí účinných nástrojů komunikačního mixu. Obsah a cíle práce vycházejí ze současné situace na trhu vzdělávání. Vlivem snižující se demografické křivky se zmenšuje počet zájemců o studium, v případě nestátní střední školy, na které se platí školné, je omezujícím faktorem celkově nepříznivá ekonomická situace a nabídka středoškolských studijních oborů je poměrně široká a pro budoucí žáky málo přehledná. Práce si klade za cíl identifikovat cílové skupiny vybrané školy, na které bude soustředit svoje komunikační aktivity, aby zvýšila možný počet zájemců o studium. Diplomová práce shrnuje podstatné informace k tématu, získané z odborné literatury a ostatních informačních zdrojů. Součástí práce je popis způsobů a zdrojů získávání informací a následná sumarizace. Na jejím základě byly definovány cílové skupiny, určeny zásadní cílové skupiny a vypracován jejich profil. V projektové části práce jsou navrženy vhodné prvky komunikačního mixu, doporučená témata pro komunikaci a formy jejich prezentace a doporučený jejich soulad s interní komunikací. cs
dc.format 122 s. cs
dc.format.extent 1265918 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikace - vnitřní cs
dc.subject vnější cs
dc.subject analýza prostředí - vnější cs
dc.subject makro a mikro a vnitřní cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject mapa tržního bojiště cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing communications en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject Communication mix en
dc.subject Communi-cation - internal en
dc.subject external en
dc.subject Analysis of the environment - external en
dc.subject macro and micro envi-ronment and internal en
dc.subject Target groups en
dc.subject "The map of the market battlefield" en
dc.title Identifikace cílových skupin pro komunikaci Letohradského soukromého gymnázia cs
dc.title.alternative Identification of Target Groups to be Communicated by the Letohrad Private Secondary School en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated This diploma thesis named Identification of Target Groups to Be Communicated by the Letohrad Private Secondary School is the reaction for the present situation at this school and its need for directing suitable target groups while using efficient instruments of the communication mix. The content and the goals of the thesis comes from the present situation at the market for education. Because of a demographic curve which has been decreasing nowadays, the nu-mber of persons concerned in studying at this school has been decreasing too. Moreover, it is a private secondary school (so students must pay a school fee), plus the global economi-cal situation in the Czech Republic is not very nice. Finally, another limiting element is a huge offer of secondary schools (including their fields of study) which makes the orientati-on through this unclear for future students. The goal of this diploma thesis is to identify suitable target groups, on which the chosen secondary school should concentrate its communication activities with intention to increase a number of persons concerned in studying at this school. The diploma thesis provides a summary of essential information up to the topic. Those information were gained from specialized publications and other information resources. A part of the thesis is a descryption of resources and ways to retrieve needed information, plus a follow-up summarization. Based on the summarization, the suitable target groups have been defined and the profiles of theirs have been worked out. The project part of the diploma thesis is the suggestion, which suitable elements of the communication mix are wise to be used, as well as recommendations for topics that should be communicated and forms of their presentation, plus recommendations how to make a tune between the recommended topics and internal communication of the secondary school. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26281
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
matějíčková_2012_dp.pdf 1.207Mb PDF View/Open
matějíčková_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
matějíčková_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account