Marketingová inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a.s. |
Author: |
Gembalová, Regina
|
Advisor: |
Štefánek, Radoslav
|
Abstract:
|
Předložená diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a.s. První část vytyčuje teoretický rámec použitý pro realizaci marketingové inovace. V analytické části jsou provedeny kvantitativní i kvalitativní šetření zaměřené na tržní situaci kolem koncového zákazníka. Poznatky získané šetřením jsou detailně analyzovány a do značné míry využity v realizační části. Výsledkem je komplexní produktový balíček šitý na míru preferencím spotřebitele, tzn studenta a doporučení v rámci řízení marketingových inovací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19445
|
Date:
|
2012-03-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
23947
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account