Marketingová inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a.s.
Author: Gembalová, Regina
Advisor: Štefánek, Radoslav
Abstract: Předložená diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a.s. První část vytyčuje teoretický rámec použitý pro realizaci marketingové inovace. V analytické části jsou provedeny kvantitativní i kvalitativní šetření zaměřené na tržní situaci kolem koncového zákazníka. Poznatky získané šetřením jsou detailně analyzovány a do značné míry využity v realizační části. Výsledkem je komplexní produktový balíček šitý na míru preferencím spotřebitele, tzn studenta a doporučení v rámci řízení marketingových inovací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19445
Date: 2012-03-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: D 23947


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
gembalová_2012_dp.pdf 32.37Mb PDF View/Open
gembalová_2012_vp.pdf 2.046Mb PDF View/Open
gembalová_2012_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account