Projekt plánu marketingové komunikace obce Jedovnice s návštěvníky obce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt plánu marketingové komunikace obce Jedovnice s návštěvníky obce

Show full item record

No preview available
Title: Projekt plánu marketingové komunikace obce Jedovnice s návštěvníky obce
Author: Horák, Oldřich
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Marketingová komunikace tvoří důležitou součást marketingu měst a obcí, které stejně jako podnikatelské subjekty soutěží o přízeň cílových skupin zákazníků. Cílem diplomové práce je po zhodnocení teoretických východisek marketingového plánování a zejména marketingové komunikace provést analýzu současného stavu marketingové komunikace obce Jedovnice a na základě této analýzy navrhnout projekt plánu marketingové komunikace obce s návštěvníky, který by vedl k jejímu zkvalitnění. Diplomová práce obsahuje část teoretickou, kde jsou zhodnocena výše uvedená teoretická východiska a část praktickou, jejíž obsah tvoří provedené analýzy, sekundární i primární výzkum a samotný projekt plánu marketingové komunikace obce Jedovnice s návštěvníky obce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2202
Date: 2006-05-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 3856


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
horák_2006_dp.pdf 1.645Mb PDF View/Open
horák_2006_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
horák_2006_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account