dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Horák, Oldřich
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T05:10:15Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T05:10:15Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2202
|
|
dc.description.abstract |
Marketingová komunikace tvoří důležitou součást marketingu měst a obcí, které stejně jako podnikatelské subjekty soutěží o přízeň cílových skupin zákazníků. Cílem diplomové práce je po zhodnocení teoretických východisek marketingového plánování a zejména marketingové komunikace provést analýzu současného stavu marketingové komunikace obce Jedovnice a na základě této analýzy navrhnout projekt plánu marketingové komunikace obce s návštěvníky, který by vedl k jejímu zkvalitnění. Diplomová práce obsahuje část teoretickou, kde jsou zhodnocena výše uvedená teoretická východiska a část praktickou, jejíž obsah tvoří provedené analýzy, sekundární i primární výzkum a samotný projekt plánu marketingové komunikace obce Jedovnice s návštěvníky obce. |
cs |
dc.format |
97 s., 4 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1725657 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingové plánování měst a obcí
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace obce
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix obce
|
cs |
dc.subject |
plán marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
sekundární výzkum
|
cs |
dc.subject |
primární výzkum
|
cs |
dc.subject |
Marketing planning of towns and villages
|
en |
dc.subject |
marketing communication of village
|
en |
dc.subject |
marketing mix of village
|
en |
dc.subject |
marketing communication plan
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
secondary research
|
en |
dc.subject |
primary research
|
en |
dc.title |
Projekt plánu marketingové komunikace obce Jedovnice s návštěvníky obce |
cs |
dc.title.alternative |
The project for a marketing communication plan of Jedovnice village and its visitors |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gajdůšková, Simona |
|
dc.date.accepted |
2006-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
Marketing communication plays important part in marketing of towns and villages, which compete for favour of target groups of customers in the same way as entrepreneurial subjects. The aim of this master thesis after evaluation theoretical resources of marketing planning and especially marketing communication is to carry out analysis of the current state of marketing communication of Jedovnice village and on the basis of this analysis to project a design of the marketing communication with village visitors which would improve its quality. This master thesis consists of theoretical part about the evaluation of above mentioned theoretical solutions and practical part which contains the accomplished analyses, secondary and primary research and the project for a marketing communication plan of Jedovnice and its visitors. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3856
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|