dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Bílková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T09:20:35Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T09:20:35Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23056
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této práce je analýza dosavadního využívání databáze diváků Mezinárodního festivalu outdoorových filmů a návrh řešení pro využívání této oblasti v budoucnosti tohoto projektu. Teoretická část se věnuje oblasti marketingové komunikace direkt marketingu a specifikaci obecných zásad zpracovávání databází a jejich využívání v kultuře, zejména filmových festivalech. Dále marketingovému výzkumu souvisejícímu se zpracováváním databází. Praktická část analyzuje dosavadní využívání direkt marketingu, databázového marketingu, databází a marketingového výzkumu v rámci Mezinárodního festivalu outdoorových filmů a vyhodnocuje projekt tvorby databáze uskutečněný dotazníkovým šetřením v rámci Mezinárodního festivalu outdoorových filmů v letech 2010 a 2011. Projektová část navrhuje možné řešení Dircet marketingových nástrojů, zejména využívání databází a databázového marketingu u cílové skupiny diváků v budoucnosti festivalu. |
cs |
dc.format |
83 s. |
cs |
dc.format.extent |
2378812 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
direkt marketing
|
cs |
dc.subject |
tvorba databáze
|
cs |
dc.subject |
databáze diváků
|
cs |
dc.subject |
databázový marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
filmový festival
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
database formation
|
en |
dc.subject |
viewer database
|
en |
dc.subject |
database marketing
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
film festival
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.title |
Databáze diváků Mezinárodního festivalu outdoorových filmů |
cs |
dc.title.alternative |
Database of Spectators of the International Festival of Outdoor Films |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2012-10-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this work is a viewer database analysis, which was (done)completed up to date, its usage and prosposal on solutions of how to use it in the future. The theoretic part pays attention to marketing communication ? direct marketing and specification of general principles of database processing and its usage in culture, mostly in film festivals. Then to marketing research related to database processing. The practical part analyses current usage of direct marketing, database marketing, databases and marketing research related to the International Festival of Outdoor Films in 2010 and 2011.The project part suggests potential solutions of direct marketing instruments, especially database usage and database marketing by a target group of viewers in future festivals. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26158
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-09-17 |
|