On-line komunikace společnosti poskytující služby
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Lišková, Sabina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T16:57:20Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T16:57:20Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23550
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem diplomové práce je zpracování analýzy on-line komunikačních aktivit malé firmy poskytující služby. V teoretické části jsou shrnuty východiska z oblasti internetového marketingu a sociálních médií. Praktická část se zabývá definováním cílové skupiny, analýzou webových stránek, dosavadní komunikace na Facebooku a srovnání s konkurencí. Výsledkem je SWOT analýza komunikace značky on-line. Hlavním cílem této práce a obsahem projektové části je vypracovat strategii pro sociální média včetně konkrétních kam-paní a soutěží. Dílčím cílem práce je identifikovat cílovou skupinu, charakterizovat její největší segmenty a zároveň zjistit, zda je pro komunitu vhodná komunikace přes sociální média. |
cs |
dc.format |
119 |
cs |
dc.format.extent |
3631381 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
on-line marketing
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
Services marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
on-line marketing
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.title |
On-line komunikace společnosti poskytující služby |
cs |
dc.title.alternative |
On-line Communication of a Company Providing Services |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šula, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2013-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of master thesis is to analyse on-line marketing communications of the small-sized company providing services. The theoretical part summarizes the basis of internet marketing and social media. The practical part defines the target group, analyses website and Facebook page and compares it with competitors. Results are presented in the SWOT analysis. The project part, and the main objective of this thesis, is to create a strategy for social media including specific campaigns and competitions. Next objective is to identify the target group, characterize its largest segments and determine if social media are suitable for communication to the community. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32455
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account