Využití filmových žánrů v audiovizuální reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití filmových žánrů v audiovizuální reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Využití filmových žánrů v audiovizuální reklamě
Author: Spurný, Michael
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Využití filmových žánrů v audiovizuální reklamě je práce, která předkládá návod, který by měl pomoci tvůrcům audiovizuálních reklam, kteří se rozhodnou implementovat do jejich díla prvky filmových žánrů. Teoretická část shrnuje formy audiovizuální reklamy s důrazem na televizní reklamu, popisuje jednotlivé filmové žánry, a jak se tyto dají využít při tvorbě reklamy. Analytická část práce zkoumá samotné preference publika v oblasti filmových žánrů a hlouběji zkoumá názory a postřehy zástupců jednotlivých cílových skupin na zvolené audiovizuální reklamy, které filmové žánry obsahují. Projektová část nakonec předkládá samotný návod, jak se dají využít filmové žánry, jaké prvky žánrů obecně lze do audiovizuální reklamy implementovat a pro jaké publikum jsou dané prvky a implementace vhodné.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23567
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 32465


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
spurný_2013_dp.pdf 1.683Mb PDF View/Open
spurný_2013_vp.pdf 55.48Kb PDF View/Open
spurný_2013_op.pdf 79.66Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account