Využití filmových žánrů v audiovizuální reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití filmových žánrů v audiovizuální reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Spurný, Michael
dc.date.accessioned 2013-10-10T17:15:01Z
dc.date.available 2013-10-10T17:15:01Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23567
dc.description.abstract Využití filmových žánrů v audiovizuální reklamě je práce, která předkládá návod, který by měl pomoci tvůrcům audiovizuálních reklam, kteří se rozhodnou implementovat do jejich díla prvky filmových žánrů. Teoretická část shrnuje formy audiovizuální reklamy s důrazem na televizní reklamu, popisuje jednotlivé filmové žánry, a jak se tyto dají využít při tvorbě reklamy. Analytická část práce zkoumá samotné preference publika v oblasti filmových žánrů a hlouběji zkoumá názory a postřehy zástupců jednotlivých cílových skupin na zvolené audiovizuální reklamy, které filmové žánry obsahují. Projektová část nakonec předkládá samotný návod, jak se dají využít filmové žánry, jaké prvky žánrů obecně lze do audiovizuální reklamy implementovat a pro jaké publikum jsou dané prvky a implementace vhodné. cs
dc.format 95 s. cs
dc.format.extent 1765006 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject audiovizuální reklama cs
dc.subject filmové žánry cs
dc.subject film cs
dc.subject žánr cs
dc.subject reklama cs
dc.subject manuál cs
dc.subject audiovisual advertising en
dc.subject film genres en
dc.subject film en
dc.subject genre en
dc.subject advertisement en
dc.subject manual en
dc.title Využití filmových žánrů v audiovizuální reklamě cs
dc.title.alternative Use of Film Genres in the Audiovisual Advertising en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Čada, Jan
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated The use of film genres in audiovisual advertising is a study presenting a manual, which should be able to help creators of audiovisual advertising, who decide to implement ele-ments of the film genres into their work. Theoretical part sums up forms of audiovisual advertising with an emphasis on television advertising. It describes each of the film genres and how are these usable in the advertisement creation process. Analytic part of the study researches preferences of the audience in the area of film genres and provides deeper in-sight into opinions of representatives of each target group when confronted with the adver-tisements containing elements of the film genres. Project part of the study presents the manual itself of how are the film genres usable, which elements of the film genres are gen-erally implementable into the audiovisual advertisement and for what audience are the ele-ments and implementation suitable. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32465
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
spurný_2013_dp.pdf 1.683Mb PDF View/Open
spurný_2013_vp.pdf 55.48Kb PDF View/Open
spurný_2013_op.pdf 79.66Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account