Projekt marketingové komunikace cestovní agentury Nelly Tour
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zapletalová, Anna
|
|
dc.contributor.author |
Svítková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T17:29:09Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T17:29:09Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23582
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace cestovní agentury Nelly Tour. V teoretické části je nejprve objasněna problematika marketingové komunikace a jejich nástrojů, následuje kapitola o objasnění marketingové komunikace v prostředí internetu a poslední část pojednává o marketingu v cestovním ruchu. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku cestovní agentury Nelly Tour a její současné marketingové komunikace, obsahuje také analýzu makroprostředí a SWOT analýzu. Vy-hodnocení těchto analýz je základem pro navržení projektu nové marketingové komunika-ce, který je v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
93 s. |
cs |
dc.format.extent |
14379341 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
marketing cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
marketing of tourism
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace cestovní agentury Nelly Tour |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communication Project of Travel Agency Nelly Tour |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with Project of marketing communication in Travel Agency Nelly Tour. First chapter of theoretical part explain matters of marketing communication and its tools, following chapter includes explanation of online marketing communication and the last chapter is focused on marketing of tourism. Practical part is focused on characteristics of Nelly Tour travel agency and its current mar-keting communication and also includes analysis of macro environment and SWOT analy-sis. Evaluation of these analyses is base for project planning of new marketing communi-cation, which is subjected to cost and risk analysis |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29641
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account