Nízkorozpočtové komunikační kampaně
Show full item record
No preview available
Title:
|
Nízkorozpočtové komunikační kampaně |
Author: |
Švec, Matěj
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se do velké míry věnuje návratnosti investice marketingových kam-paní, přičemž největší pozornost je zde věnována analytickým nástrojům k vyhodnocování návratnosti investice, metrikám a v neposlední řade zde autor zkoumá, jaké marketingové strategie a do jaké míry souvisí s návratností investice. Praktická část této práce je věnována strategiím marketingových kampaní a jejich podrob-nou analýzou jak kvalitativní tak kvantitativní, přičemž výstupem této části je srovnání kampaní z hlediska návratnosti investice a vyvození závěrů z kvalitativní analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23748
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
32345
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account