Nízkorozpočtové komunikační kampaně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nízkorozpočtové komunikační kampaně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Švec, Matěj
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:17:54Z
dc.date.available 2013-10-10T21:17:54Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23748
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se do velké míry věnuje návratnosti investice marketingových kam-paní, přičemž největší pozornost je zde věnována analytickým nástrojům k vyhodnocování návratnosti investice, metrikám a v neposlední řade zde autor zkoumá, jaké marketingové strategie a do jaké míry souvisí s návratností investice. Praktická část této práce je věnována strategiím marketingových kampaní a jejich podrob-nou analýzou jak kvalitativní tak kvantitativní, přičemž výstupem této části je srovnání kampaní z hlediska návratnosti investice a vyvození závěrů z kvalitativní analýzy. cs
dc.format 60 s. cs
dc.format.extent 1595376 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject návratnost investice cs
dc.subject výnosnost investice cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject Google Analytics cs
dc.subject Google Adwords cs
dc.subject PPC cs
dc.subject return of investment en
dc.subject net profit of investment en
dc.subject marketing analysis en
dc.subject Google Analytics en
dc.subject Google Adwords en
dc.subject PPC en
dc.title Nízkorozpočtové komunikační kampaně cs
dc.title.alternative Low-Cost Communication Campaigns en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor theses is mainly focusing on return of investment of marketing campaigns. Most of the attention is dedicated to analytical tools used for meassureing return of invest-ment and to specific metrics. Last but not least, author is trying to find out how marketing strategies might effect return of investment in the marketing campaign. Practical part of this theses revolves around 5 different marketing campaigns and theirs thorough quantitative and qualitative analysis. The outcome of the quantitative analysis is a comparison of the return of investment those campaigns. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32345
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
švec_2013_bp.pdf 1.521Mb PDF View/Open
švec_2013_vp.pdf 52.38Kb PDF View/Open
švec_2013_op.pdf 72.71Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account