Privátní značky na trhu potravin v České republice a chování spotřebitelů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Privátní značky na trhu potravin v České republice a chování spotřebitelů |
Author: |
Turečková, Iveta
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je doporučení pro nositele privátních značek na trhu potravin v České republice. Teoretická část se zabývá obecnými poznatky z oblasti trhu a nabíze-nými značkami. V praktické části jsou analyzované jednotlivé obchodní řetězce a značky, které nabízí spotřebitelům a jejich postoje k privátním značkám. Výsledky byly zjištěny pomocí dotazníkového šetření a vyneseny do grafů. Bylo vypracováno doporučení pro vý-robce privátních značek. Klíčová slova: privátní značky, obchodní řetězce, spotřebitel |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23750
|
Date:
|
2013-02-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav analýzy a chemie potravin |
Discipline:
|
Technologie, hygiena a ekonomika výroby potravin |
Grade for thesis and defense:
|
C
32480
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account