dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Kostíková, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T21:57:40Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T21:57:40Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23798
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřená na zefektivnění metody mystery shopping pro oblast bankovnictví aplikovaného na firmu XYZ, a.s. Práce se skládá ze tří základních částí, teoretické, analytické a praktické. V první teoretické části práce jsou představeny nejdůležitější poznatky z oblasti marketingového výzkumu a samotného mystery shoppingu. Praktické využití získaných znalostí z první části je obsahem části analytické, kde jsou specifikována konkrétní východiska pro samotný projekt ? představení společnosti, analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Hlavním výstupem celé práce je část třetí, tedy projekt zefektivnění mystery shoppingu pro bankovní sektor, jež je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
113 s. |
cs |
dc.format.extent |
3120635 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mystery shopping
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
mystery shopper
|
cs |
dc.subject |
bankovnictví
|
cs |
dc.subject |
prodejní proces
|
cs |
dc.subject |
mystery shopping
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
mystery shopper
|
en |
dc.subject |
banking
|
en |
dc.subject |
selling process
|
en |
dc.title |
Projekt zefektivnění mystery shoppingu pro bankovní sektor aplikovaný na firmu XYZ, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Streamlining of Mystery Shopping in the Banking Sector Applied on the Company XYZ, a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Čupalka, Josef |
|
dc.date.accepted |
2013-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on streamlining a mystery shopping method for banking as applied on XYZ, a.s. company. The study consists of three main parts ? theoretical, analytical and practical. In the theoretical part, the most significant findings on marketing research and mystery shopping are presented. The analytical part, in which the particular data for the project are specified ? an introduction of the company, an analysis of the internal and external environment, deals with the practical application of knowledge gained from the first part of the paper. The main output of the thesis lies in the third part, in which a time, a costbenefit and a risk analysis of the project on streamlining the mystery shopping method for banking is produced. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29685
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|