Projekt zefektivnění mystery shoppingu pro bankovní sektor aplikovaný na firmu XYZ, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zefektivnění mystery shoppingu pro bankovní sektor aplikovaný na firmu XYZ, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Kostíková, Gabriela
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:57:40Z
dc.date.available 2013-10-10T21:57:40Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23798
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřená na zefektivnění metody mystery shopping pro oblast bankovnictví aplikovaného na firmu XYZ, a.s. Práce se skládá ze tří základních částí, teoretické, analytické a praktické. V první teoretické části práce jsou představeny nejdůležitější poznatky z oblasti marketingového výzkumu a samotného mystery shoppingu. Praktické využití získaných znalostí z první části je obsahem části analytické, kde jsou specifikována konkrétní východiska pro samotný projekt ? představení společnosti, analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Hlavním výstupem celé práce je část třetí, tedy projekt zefektivnění mystery shoppingu pro bankovní sektor, jež je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 113 s. cs
dc.format.extent 3120635 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject mystery shopper cs
dc.subject bankovnictví cs
dc.subject prodejní proces cs
dc.subject mystery shopping en
dc.subject marketing research en
dc.subject mystery shopper en
dc.subject banking en
dc.subject selling process en
dc.title Projekt zefektivnění mystery shoppingu pro bankovní sektor aplikovaný na firmu XYZ, a.s. cs
dc.title.alternative Project of Streamlining of Mystery Shopping in the Banking Sector Applied on the Company XYZ, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Čupalka, Josef
dc.date.accepted 2013-05-29
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on streamlining a mystery shopping method for banking as applied on XYZ, a.s. company. The study consists of three main parts ? theoretical, analytical and practical. In the theoretical part, the most significant findings on marketing research and mystery shopping are presented. The analytical part, in which the particular data for the project are specified ? an introduction of the company, an analysis of the internal and external environment, deals with the practical application of knowledge gained from the first part of the paper. The main output of the thesis lies in the third part, in which a time, a costbenefit and a risk analysis of the project on streamlining the mystery shopping method for banking is produced. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29685
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
kostíková_2013_dp.pdf 2.976Mb PDF View/Open
kostíková_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
kostíková_2013_op.pdf 42.36Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account