Marketingové komunikace firmy, poskytující služby, a hodnocení jejich účinnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace firmy, poskytující služby, a hodnocení jejich účinnosti

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace firmy, poskytující služby, a hodnocení jejich účinnosti
Author: Halašová, Denisa
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Cílem této práce je pomocí STP modelu (segmentace, targeting, positioning) profilovat cílové skupiny firmy, poskytující služby ve stavebnictví, a na základě sběru interních a externích dat analyzovat efektivitu zacílení marketingových aktivit firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23825
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 32368


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
halašová_2013_bp.pdf 1.059Mb PDF View/Open
halašová_2013_vp.pdf 209.9Kb PDF View/Open
halašová_2013_op.pdf 56.59Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account