Marketingové komunikace firmy, poskytující služby, a hodnocení jejich účinnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové komunikace firmy, poskytující služby, a hodnocení jejich účinnosti |
Author: |
Halašová, Denisa
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Cílem této práce je pomocí STP modelu (segmentace, targeting, positioning) profilovat cílové skupiny firmy, poskytující služby ve stavebnictví, a na základě sběru interních a externích dat analyzovat efektivitu zacílení marketingových aktivit firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23825
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
32368
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account