Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů
Show full item record
No preview available
| 
Title: 
 | 
Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů | 
| Author: | 
Langerová, Kateřina
 | 
| Advisor: | 
Ernest, Barbara
 | 
| 
Abstract:
 | 
Každý učitel uvažuje o své pedagogické činnosti a hledá cesty, jak ji vylepšit. Tyto úvahy lze označit termínem sebereflexe. Cílem této práce je zjistit, v čem spočívají podobnosti a rozdíly v sebereflexi učitelů v různých stupních profesní dráhy. Teoretická část práce obsahuje obecný popis pedagogické činnosti, sebereflexe učitelů s důrazem na její metody a také charakteristiku jednotlivých fází profesní dráhy učitelů v souvislosti se sebereflexí. Praktická část popisuje výzkum, který byl proveden mezi začínajícími a zkušenými učiteli. | 
| 
URI:
 | 
http://hdl.handle.net/10563/2384
 | 
| 
Date:
 | 
2006-06-13 | 
| 
Availability:
 | 
Bez omezení | 
| 
Department:
 | 
Ústav pedagogických věd | 
| 
Discipline:
 | 
Učitelství odborných předmětů pro střední školy | 
| 
Grade for thesis and defense:
 | 
A
4234
 | 
        	     
                
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
 
 
Search DSpace
Browse
- 
All of DSpace
 
- 
This Collection
 
 
My Account