Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů |
Author: |
Langerová, Kateřina
|
Advisor: |
Ernest, Barbara
|
Abstract:
|
Každý učitel uvažuje o své pedagogické činnosti a hledá cesty, jak ji vylepšit. Tyto úvahy lze označit termínem sebereflexe. Cílem této práce je zjistit, v čem spočívají podobnosti a rozdíly v sebereflexi učitelů v různých stupních profesní dráhy. Teoretická část práce obsahuje obecný popis pedagogické činnosti, sebereflexe učitelů s důrazem na její metody a také charakteristiku jednotlivých fází profesní dráhy učitelů v souvislosti se sebereflexí. Praktická část popisuje výzkum, který byl proveden mezi začínajícími a zkušenými učiteli. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2384
|
Date:
|
2006-06-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Učitelství odborných předmětů pro střední školy |
Grade for thesis and defense:
|
A
4234
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account