Projekt komunikační strategie společnosti Fatra, a.s. zaměřený na segment stavebnictví - podlahové krytiny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt komunikační strategie společnosti Fatra, a.s. zaměřený na segment stavebnictví - podlahové krytiny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sasínková, Martina
dc.contributor.author Reptová, Adéla
dc.date.accessioned 2013-10-10T23:25:26Z
dc.date.available 2013-10-10T23:25:26Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23878
dc.description.abstract Cílem mé diplomové práce je navrhnout projekt komunikační strategie pro společnost Fatra, a.s., která by měla významně přispět ke zlepšení prodejnosti celého sortimentu podlahových krytin, a také k získání lepšího postavení společnosti na stavebním trhu. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část, jež představuje východiska pro tvorbu praktické části, se zabývá problematikou marketingové komunikace a definuje specifika v oblasti stavebnictví. Navazující praktická část obsahuje charakteristiku společnosti Fatra, a.s., analýzu současného stavu marketingové komunikace v dané společnosti a vyhodnocení dotazníkového šetření. Na základě provedených analýz je v závěrečné fázi zpracován projekt komunikační strategie, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. cs
dc.format 108 cs
dc.format.extent 7331977 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing ve stavebnictví cs
dc.subject Marketing in construction en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication strategies en
dc.subject marketing communication tools en
dc.subject marketing research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing in the construction industry en
dc.title Projekt komunikační strategie společnosti Fatra, a.s. zaměřený na segment stavebnictví - podlahové krytiny cs
dc.title.alternative Communication Strategy Project of Fatra, a.s. Aimed at Building Industry - Floor Covering en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2013-05-30
dc.description.abstract-translated The aim of my thesis is to design a project of communications strategy for the company Fatra, a.s., which should contribute significantly to the sales improvement of entire range of floor coverings, as well as to gain a better position in the construction market. The thesis is divided into theoretical and practical parts. Theoretical part, which constitutes the basis for the creation of practical part, deals with marketing communications and defines the specifics in the construction industry. Folow up practical part contains characteristics of Fatra, a.s., an analysis of the current communication activities in a given company and evaluation of questionnaire survey. Based on analysis is in the final stage processed proposal of the communication mix and the whole communication strategy, which is submit to cost, time and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29700
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
reptová_2013_dp.pdf 6.992Mb PDF View/Open
reptová_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word View/Open
reptová_2013_op.doc 265Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account