dc.contributor.advisor |
Sasínková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Reptová, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T23:25:26Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T23:25:26Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23878
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé diplomové práce je navrhnout projekt komunikační strategie pro společnost Fatra, a.s., která by měla významně přispět ke zlepšení prodejnosti celého sortimentu podlahových krytin, a také k získání lepšího postavení společnosti na stavebním trhu. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část, jež představuje východiska pro tvorbu praktické části, se zabývá problematikou marketingové komunikace a definuje specifika v oblasti stavebnictví. Navazující praktická část obsahuje charakteristiku společnosti Fatra, a.s., analýzu současného stavu marketingové komunikace v dané společnosti a vyhodnocení dotazníkového šetření. Na základě provedených analýz je v závěrečné fázi zpracován projekt komunikační strategie, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
108 |
cs |
dc.format.extent |
7331977 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing ve stavebnictví
|
cs |
dc.subject |
Marketing in construction
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication strategies
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing in the construction industry
|
en |
dc.title |
Projekt komunikační strategie společnosti Fatra, a.s. zaměřený na segment stavebnictví - podlahové krytiny |
cs |
dc.title.alternative |
Communication Strategy Project of Fatra, a.s. Aimed at Building Industry - Floor Covering |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my thesis is to design a project of communications strategy for the company Fatra, a.s., which should contribute significantly to the sales improvement of entire range of floor coverings, as well as to gain a better position in the construction market. The thesis is divided into theoretical and practical parts. Theoretical part, which constitutes the basis for the creation of practical part, deals with marketing communications and defines the specifics in the construction industry. Folow up practical part contains characteristics of Fatra, a.s., an analysis of the current communication activities in a given company and evaluation of questionnaire survey. Based on analysis is in the final stage processed proposal of the communication mix and the whole communication strategy, which is submit to cost, time and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29700
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|