Projekt využití nových marketingových nástrojů na zvýšení obsazenosti hotelu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt využití nových marketingových nástrojů na zvýšení obsazenosti hotelu |
Author: |
Jechová, Hana
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Diplomový projekt se zabývá řešením obsazenosti Hotelu Vyhlídka **** v Luhačovicích za pomoci moderních marketingových nástrojů. Opírá se o teoretické poznatky o hotelo-vých službách, chování zákazníků a o teorii moderních marketingových nástrojů a jejich využití. Projektová část vychází z provedených analýz, jako jsou například analýza konku-rence, PEST analýza, SWOT analýza a analýza spokojenosti zákazníků se službami hotelu. Samotný projekt se zabývá výběrem a posouzením účinnosti zvoleného marketingového nástroje na provoz hotelu a hodnotí jej z několika hledisek: nákladového, rizikového, ekonomického a marketingového. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23942
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
29682
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account