Projekt marketingové komunikace s firemními zákazníky zákazníky společnosti AGD Print, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace s firemními zákazníky zákazníky společnosti AGD Print, s.r.o. |
Author: |
Bartková, Hana
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace s firemními zákazníky společnosti AGD Print, s.r.o. Ta se zaměřuje na zakázkovou výrobu technických štítků. Projekt je rozdělen na teoretickou a praktickou část. Teoretická se přitom zaměřuje na popsání komunikace obecně, osobní a neosobní formy, marketingovou komunikaci, její strategii, marketingovou komunikaci na průmyslovém trhu, který je porovnán se spotřebitelským trhem, a zmiňovány jsou také nové trendy marketingové komunikace. Praktická část naopak rekapituluje historický vývoj podniku, představení společnosti, analyzuje marketingové komunikační kanály a nástroje, které využívá při získávání a komunikaci se zákazníky. Mimo toho rozebírá SWOT analýzu, využívanou marketingovou komunikaci firmy i konkurence. Pomocí výzkumné metody mystery shopping byl proveden fiktivní nákup u konkurence s cílem odstranit mezery v propagaci firmy. Závěrem byla zhodnocena marketingová komunikace a schopnost firmy v této problematice obstát. Projektová část se zabývá návrhy akčních plánů v rámci nástrojů marketingové komunikace, které by měly vést k přilákání většího počtu zákazníků a zvýšit tržby. Projekt je v závěrečné části podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23975
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
29663
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account