dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Bartková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T01:28:25Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T01:28:25Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23975
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace s firemními zákazníky společnosti AGD Print, s.r.o. Ta se zaměřuje na zakázkovou výrobu technických štítků. Projekt je rozdělen na teoretickou a praktickou část. Teoretická se přitom zaměřuje na popsání komunikace obecně, osobní a neosobní formy, marketingovou komunikaci, její strategii, marketingovou komunikaci na průmyslovém trhu, který je porovnán se spotřebitelským trhem, a zmiňovány jsou také nové trendy marketingové komunikace. Praktická část naopak rekapituluje historický vývoj podniku, představení společnosti, analyzuje marketingové komunikační kanály a nástroje, které využívá při získávání a komunikaci se zákazníky. Mimo toho rozebírá SWOT analýzu, využívanou marketingovou komunikaci firmy i konkurence. Pomocí výzkumné metody mystery shopping byl proveden fiktivní nákup u konkurence s cílem odstranit mezery v propagaci firmy. Závěrem byla zhodnocena marketingová komunikace a schopnost firmy v této problematice obstát. Projektová část se zabývá návrhy akčních plánů v rámci nástrojů marketingové komunikace, které by měly vést k přilákání většího počtu zákazníků a zvýšit tržby. Projekt je v závěrečné části podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
89 s. (115 022) |
cs |
dc.format.extent |
3408148 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
B2B trh
|
cs |
dc.subject |
mystery shopping
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
B2B marketing
|
en |
dc.subject |
mystery shopping
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace s firemními zákazníky zákazníky společnosti AGD Print, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication with Corporate Customers AGD PRINT s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2013-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with project of marketing communication with corporate customers of AGD Print Ltd. This company focuses on the production of technical labels. The project is divided into theoretical and practical parts. Theoretical one i about description of communication in general, personal and impersonal forms, marketing communications and its strategy, marketing communication in the industrial market, which is compared to the consumer market, and there are also mentioned new trends in marketing communications. In practical part I mentioned about the historical development of the company, company presentation, analyzing marketing channels and tools used in obtaining and communicating with customers. In addition to that, SWOT analysis, used for marketing communication of the company and competitors. With mystery shopping research method ,was conducted fictitious purchase of a competitor in order to eliminate gaps in the promotion of the company. Finally was evaluated marketing communications and the company's ability to succeed in this field. Project part deals with proposals for action plans under the marketing communication tools, which should lead to attract more customers and increase sales. In the final part is this project subjected to time, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29663
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|