Analýza PR aktivit společnosti Česká zbrojovka a.s. se zaměřením na Airsoft
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza PR aktivit společnosti Česká zbrojovka a.s. se zaměřením na Airsoft |
Author: |
Krasňák, Jakub
|
Advisor: |
Sedlačík, Jiří
|
Abstract:
|
Velmi důležitou součástí téměř kaţdé firmy je komunikace. Rozhodl jsem se analyzovat PR komunikaci společnosti Česká zbrojovka a.s., která používá v této oblasti širokou škálu aktivit. Teoretická část práce bude věnována k definování základních principů z oblasti Public relations a jejich integraci v marketingové komunikaci. Součástí teoretické části bude také objasnění jednotlivých druhů PR aktivit a jejich nástrojů. Praktickou část naplňuje analýza vybraných PR aktivit podniku, které se dají využít pro komunikaci s hráči airsoftu. Dále je kladen důraz na segment airsoft a na vhodné komunikační kanály pro tyto zákazníky. Konkrétní návrhy na zlepšení nalezneme v závěru práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23996
|
Date:
|
2013-03-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
32675
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account