Analýza PR aktivit společnosti Česká zbrojovka a.s. se zaměřením na Airsoft
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sedlačík, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Krasňák, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T01:56:58Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T01:56:58Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23996
|
|
dc.description.abstract |
Velmi důležitou součástí téměř kaţdé firmy je komunikace. Rozhodl jsem se analyzovat PR komunikaci společnosti Česká zbrojovka a.s., která používá v této oblasti širokou škálu aktivit. Teoretická část práce bude věnována k definování základních principů z oblasti Public relations a jejich integraci v marketingové komunikaci. Součástí teoretické části bude také objasnění jednotlivých druhů PR aktivit a jejich nástrojů. Praktickou část naplňuje analýza vybraných PR aktivit podniku, které se dají využít pro komunikaci s hráči airsoftu. Dále je kladen důraz na segment airsoft a na vhodné komunikační kanály pro tyto zákazníky. Konkrétní návrhy na zlepšení nalezneme v závěru práce. |
cs |
dc.format |
75 s. (87 295 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1814286 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
Airsoft
|
cs |
dc.subject |
Česká Zbrojovka
|
cs |
dc.subject |
společnost
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
Public relations
|
en |
dc.subject |
Airsoft
|
en |
dc.subject |
Česká Zbrojovka
|
en |
dc.subject |
company
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Analýza PR aktivit společnosti Česká zbrojovka a.s. se zaměřením na Airsoft |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of PR Activities of Company Ceska Zbrojovka a.s. with Focus on Airsoft |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2013-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
A very important part of almost any business is communication. I 've decided to analyze the PR communication of Ceska zbrojovka a.s. company, which uses in this sphere a wide scale of activities. The theoretical part will be handled to defining the basic principles of public relations and its integration in marketing communications. The theoretical part will also clarify the different kinds of PR activities and their instruments. The practical part fills the analysis of selected PR company activities, which can be used to communicate with the players of airsoft. In addition, emphasis is placed on the segment of airsoft and the appropriate communication channels for these customers. Specific suggestions for improvement can be found in the conclusion. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32675
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account