Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s. |
Author: |
Grünwald, Filip
|
Advisor: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti motivace zaměstnanců, druhy motivace a zaměřuje se také na moderní trendy z oblasti motivace zaměstnanců. V závěru teoretické části jsou stanoveny výzkumné hypotézy a teoretická východiska pro zpracování praktické části. V praktické části je nejdříve představena společnost Komerční banka, a.s., spolu se svým call centrem ve Zlíně. Následně je provedena analýza stávající úrovně motivace a zjištění názorů či postojů ze strany zaměstnanců call centra. Na základě výsledků analýzy je vytvořen projekt zaměřený na zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24018
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
29602
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account