Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.
Author: Grünwald, Filip
Advisor: Bejtkovský, Jiří
Abstract: Cílem diplomové práce je vytvořit projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti motivace zaměstnanců, druhy motivace a zaměřuje se také na moderní trendy z oblasti motivace zaměstnanců. V závěru teoretické části jsou stanoveny výzkumné hypotézy a teoretická východiska pro zpracování praktické části. V praktické části je nejdříve představena společnost Komerční banka, a.s., spolu se svým call centrem ve Zlíně. Následně je provedena analýza stávající úrovně motivace a zjištění názorů či postojů ze strany zaměstnanců call centra. Na základě výsledků analýzy je vytvořen projekt zaměřený na zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24018
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 29602


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
grünwald_2013_dp.pdf 5.178Mb PDF View/Open
grünwald_2013_vp.doc 265Kb Microsoft Word View/Open
grünwald_2013_op.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account