Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Grünwald, Filip
dc.date.accessioned 2013-10-11T02:27:14Z
dc.date.available 2013-10-11T02:27:14Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24018
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvořit projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti motivace zaměstnanců, druhy motivace a zaměřuje se také na moderní trendy z oblasti motivace zaměstnanců. V závěru teoretické části jsou stanoveny výzkumné hypotézy a teoretická východiska pro zpracování praktické části. V praktické části je nejdříve představena společnost Komerční banka, a.s., spolu se svým call centrem ve Zlíně. Následně je provedena analýza stávající úrovně motivace a zjištění názorů či postojů ze strany zaměstnanců call centra. Na základě výsledků analýzy je vytvořen projekt zaměřený na zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 99 s. cs
dc.format.extent 5429729 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject motivace cs
dc.subject stimulace cs
dc.subject cafeteria systém cs
dc.subject zaměstnanecké benefity cs
dc.subject teambuilding cs
dc.subject motivační program cs
dc.subject motivation en
dc.subject stimulation en
dc.subject cafeteria system en
dc.subject employee benefits en
dc.subject teambuilding en
dc.subject incentive program en
dc.title Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s. cs
dc.title.alternative The Project on Increasing Motivation of Sales and Service Teams of the Call Centre in Komerční banka, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydra, Oldřich
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to create a project on increasing motivation of sales and service teams of the call centre in Komerční banka, a.s. company. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part includes basic concepts of employee motivation, types of motivation and focuses on modern trends of employee motivation. In conclusion of theoretical part are established hypotheses and theoretical basis for the practical part. In the introduction to the practical part is introduced company Komerční banka, a.s. with call center in Zlín. Following is an analysis of the current level of motivation and a survey of opinions and attitudes of call center employees. Based on the results of the analysis is created a project created a project on increasing motivation of sales and service teams of the call centre in Komerční banka, a.s. company. Project is put through a time, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29602
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
grünwald_2013_dp.pdf 5.178Mb PDF View/Open
grünwald_2013_vp.doc 265Kb Microsoft Word View/Open
grünwald_2013_op.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account