Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Grünwald, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T02:27:14Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T02:27:14Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24018
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti motivace zaměstnanců, druhy motivace a zaměřuje se také na moderní trendy z oblasti motivace zaměstnanců. V závěru teoretické části jsou stanoveny výzkumné hypotézy a teoretická východiska pro zpracování praktické části. V praktické části je nejdříve představena společnost Komerční banka, a.s., spolu se svým call centrem ve Zlíně. Následně je provedena analýza stávající úrovně motivace a zjištění názorů či postojů ze strany zaměstnanců call centra. Na základě výsledků analýzy je vytvořen projekt zaměřený na zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
99 s. |
cs |
dc.format.extent |
5429729 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
stimulace
|
cs |
dc.subject |
cafeteria systém
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanecké benefity
|
cs |
dc.subject |
teambuilding
|
cs |
dc.subject |
motivační program
|
cs |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
stimulation
|
en |
dc.subject |
cafeteria system
|
en |
dc.subject |
employee benefits
|
en |
dc.subject |
teambuilding
|
en |
dc.subject |
incentive program
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The Project on Increasing Motivation of Sales and Service Teams of the Call Centre in Komerční banka, a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydra, Oldřich |
|
dc.date.accepted |
2013-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to create a project on increasing motivation of sales and service teams of the call centre in Komerční banka, a.s. company. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part includes basic concepts of employee motivation, types of motivation and focuses on modern trends of employee motivation. In conclusion of theoretical part are established hypotheses and theoretical basis for the practical part. In the introduction to the practical part is introduced company Komerční banka, a.s. with call center in Zlín. Following is an analysis of the current level of motivation and a survey of opinions and attitudes of call center employees. Based on the results of the analysis is created a project created a project on increasing motivation of sales and service teams of the call centre in Komerční banka, a.s. company. Project is put through a time, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29602
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account